MENU
Oława - park miejski

Dodał: JP&Co° - Data: 2005-09-11 11:36:08 - Odsłon: 3010
Rok 1926


  • /foto/10305/10305408m.jpg
    1900 - 1904
  • /foto/4604/4604637m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/379/379604m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/143/143901m.jpg
    1904
  • /foto/10451/10451438m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/386/386653m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/5031/5031579m.jpg
    1907
  • /foto/51/51784m.jpg
    1910
  • /foto/382/382543m.jpg
    1910
  • /foto/6190/6190648m.jpg
    1912
  • /foto/434/434695m.jpg
    1913
  • /foto/4866/4866748m.jpg
    1916
  • /foto/51/51781m.jpg
    1926
  • /foto/382/382409m.jpg
    1926
  • /foto/42/42848m.jpg
    1928
  • /foto/10593/10593611m.jpg
    1930 - 1934
  • /foto/6787/6787733m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/435/435040m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/6094/6094769m.jpg
    2016
  • /foto/6094/6094772m.jpg
    2016
  • /foto/6094/6094775m.jpg
    2016

JP&Co

Poprzednie: Ćwiczenia wojskowe Strona Główna Następne: ul. 1 Maja


marsol | 2005-11-05 15:54:32
Zdjęcie z ok. 1915 - widok ze ścieżki dla pieszych (Bahnhofsfußweg) zmierzających od dworca kolejowego w kierunku ul. Spacerowej (Parkstraße, później Hertzbergstraße).
marsol | 2005-11-09 00:59:03
Pospieszyłem się z interpretacją. Po analizie zmieniam opis. Jest to końcowy odcinek drogi z Jaczkowic (Jätzdorf) - przez most Krowi (Kühbrücke) pod wiaduktem kolejowym (Eisenbahnbrücke) - bezpośrednio przed ul. Spacerową. Droga jest zbyt szeroka w porównaniu ze ścieżką dla pieszych, którą zresztą widać na innym zdjęciu . Ścieżka dla pieszych (Bahnhofsfußweg) była nieco na prawo i dochodziła skośnie do opisywanej drogi, a łączyła się z nią mniej więcej w okolicy widocznego w głębi pojazdu. Na zdjęciu nie ma jeszcze po lewej stronie stawu (Schwanenteich) z wysepką dla łabędzi, który Arbeitsdienst wybudował w latach 1934-1935.